Wijzigingen in de raamovereenkomst geven gecontracteerde aanbieders door in VendorLink.
Denk aan aanpassen van contactgegevens, wijziging in de te leveren producten of voor welke gemeenten, opzeggen van de raamovereenkomst, etc. Wijzigingen worden getoetst door contractbeheer en/of de kwaliteitscommissie voordat deze wijziging van kracht is.
Let op:
Naamswijziging of rechtsvormwijziging
Bij een rechtsvormwijziging of naamswijziging volstaat het via VendorLink aanleveren van nieuw KvK, tekenblad en UEA.
Blijft bij een rechtsvormwijziging de oude naast de nieuwe rechtsvorm bestaan dan is een nieuwe inschrijving via Vendorlink/ISPNext vereist. De huidige raamovereenkomst moet via VendorLink worden opgezegd.
Fusies en overnames
Als alle fuserende partijen of de partij die de overname doet al deelneemt aan de raamovereenkomst deelnemen dan volstaat het via VendorLink aanleveren van een nieuw KvK, tekenblad en UEA.
Indien dit niet het geval is, moet deze zorgaanbieder zich via Vendorlink/ISPNext inschrijven op de raamovereenkomst. De zorgaanbieder die wordt opgeheven, moet de raamovereenkomst via Vendorlink opzeggen.
AGB-code en IBAN
Bij een wijziging van AGB-code en/of IBAN verzoeken wij u om ook altijd zelf, zo spoedig mogelijk, contact dienen op te nemen met de betreffende gemeenten. De wijziging in VendorLink voert u door op het moment dat de wijziging van kracht wordt (VendorLink geeft de actueel geldende informatie weer).
Uitschrijven uit Raamovereenkomst
Als u de gehele Raamovereenkomst wil opzeggen, dan kunt u in Vendorlink een opzegbrief downloaden, invullen en opsturen. Uw opzegging wordt vervolgens verwerkt, met in achtneming van de opzegtermijn van zes maanden. Wilt u een deel van de Raamovereenkomst opzeggen (voor bepaalde producten of bepaalde gemeenten), dan kunt u dit zelf in Vendorlink aanpassen.
Inloggen
Handleiding
Download de handleiding van VendorLink >