Wijzigingen in de raamovereenkomst geven gecontracteerde aanbieders door in VendorLink.
Denk aan aanpassen van contactgegevens, wijziging in de te leveren producten of voor welke gemeenten, opzeggen van de raamovereenkomst, etc. Wijzigingen worden getoetst door contractbeheer en/of de kwaliteitscommissie voordat deze wijziging van kracht is.
Let op:
Bij rechtsvormwijziging, naamswijziging, fusie of overname volstaat het aanleveren van nieuw KvK, tekenblad en UEA via VendorLink.
Blijft de oude naast de nieuwe rechtsvorm bestaan dan is een nieuwe inschrijving vereist (via Negometrix) en dient de huidige raamovereenkomst opgezegd te worden (via VendorLink).
Bij een wijziging van AGB-code en/of IBAN verzoeken wij u om ook altijd zelf, zo spoedig mogelijk, contact dienen op te nemen met de betreffende gemeenten. De wijziging in VendorLink voert u door op het moment dat de wijziging van kracht wordt (VendorLink geeft de actueel geldende informatie weer).